Tervetuloa kaikki Perunantutkimuslaitoksen entiset työntekijät ja hallinnon jäsenet brunssille Räpin koetilalle torstaina 30.7. Muistellaan yhdessä menneitä ja kuullaan, miten tutkimuslaitoksen toiminta jatkuu nykyään Petla-ohjelmassa. Tietoa tapahtumasta toivotaan levitettävän entisille kollegoille, jotta mahdollisimman moni pääsisi mukaan. Ilmoittautumiset viimeistään 20.7.
Brunssin jälkeen jatkamme Räpin peltopäivään, jossa pääsee tutustumaan nykyiseen toimintaan ja tämän vuoden peltokokeisiin. Lisätietoja ja erillinen ilmoittautuminen.
